زندگی چیست؟

دختری از جنس افتاب

تبسم به زندگی

زندگی چیست؟

 

زندگی چیزی نیست که لب طاقچه عادت از یاد من وتو برود

زندگی   تجربه ی شب پره در تاریکی است

زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد

زندگی سوت قطاری است که در خواب پلی می پیچد

زندگی دیدندیدن یک باغچه از شیشه ی مسدود هواپیماست        خبر رفتن موشک به فضا

لمس تنهایی ماه             فکر بوییدن گل در کره ای دیگر

زندگی شستن یک بشقاب است

زندگی مجذور اینه هاست                     زندگی گل به توان ابدیت زندگی ضرب زمین در ضربان دلما

زندگی هندسه ساده و یکسان نفس هاست

هر کجا هستم باشم

اسمان مال من است

پنجره فکر هوا عشق زمین مال من است

چه اهمیت دارد     گاه اگر می رویند    قارچ ها ی غربت؟

من نمی دانم که چرا می گویند

"اسب حیوان نجیبی است کبوتر زیباست "

وچرا در قفس هیچ کسی کرکس نیست

گل شبدر چه کم از لاله ی قرمز دارد

چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید

واژه ها ار باید شست

واژه باید  خود باد واژه باید خود  باران باشد

چتر هارا باید بست زیر باران باید رفت

فکر را خاطره را زیر با ران  باید دید

عشق را زیر باران  باید جست

زندگی تر شدن پی در پی

زندگی اب تنی کردن در حوضچه اکنون است

رخت ها را بکنیم  اب در یک قدمی است



نظرات شما عزیزان:

یلدا
ساعت16:14---22 خرداد 1393
واقعااااااااااااعالی ست من خیلی شعرهای اقای سپهری رودوست دارم وباتمام وجوددرک شون می کنم من عاشق ادبیات هستم مخصوصاشعروداستان نویسی همینجاازایشون تشکرمیکنم بابت این شعرهای زیبایی که میسرایند

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 15 تير 1392برچسب:,

] [ 16:27 ] [ marziyeh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه